Gyakran ismételt kérdések

Kezdőlap / FAQ / Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

In

Hogyan rendelhetek a webáruházból?
A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe. A webáruház felületére cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat. A felhasználóknak rendelkezniük kell magyarországi bejelentett lakcímmel, mivel ez a szállítás egyik alapfeltétele.

Mely adatokat kell megadnom a regisztrációnál?
–          Azonosító a hozzá tartozó jelszóval
–          Vezeték, illetve keresztnév
–          E-mail cím
–          Telefonszám
–          Számlázási cím (ir. szám, város, utca)
–          Szállítási cím (ezt csak abban az esetben kell megadni ha eltér a számlázási címtől)

Tipp: Regisztrációkor érdemes feliratkozni hírlevelünkre, mely havi rendszerességgel közli aktuális akcióinkat, új termékeinket.

Hogyan módosíthatom a rendelésemet?
Rendelés módosítására addig van lehetőség, amíg a rendelés visszaigazoló e-mail nem kerül kiküldésre. Ha visszaigazoló e-mail megérkezett, onnantól a rendelés nem módosítható. Ilyen esetekben érdemes az ugyfelszolgalat@herbol.hucímre egy e-mailt küldeni.

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a rendelt termék(ek)et?
A megrendelt termékeinket futárszolgálattal küldjük. A termékeket a rendelések visszaigazolásától 5 munkanapon belül átadjuk futárszolgálatunknak, akik a rá következő munkanapon leszállítják a rendelésnél megadott címre az árut. A csomagok kiszállítása munkanapokon 10-17 óra között történik.

Figyelem! : Átvételkor a csomag tartalmát minden esetben ellenőrizze!

Mi történik abban az esetben, ha nem vagyok otthon?
Ha futárunk nem talál senkit a rendelésnél megadott címen, akkor a rendelésnél megadott telefonszámon felkeresi Önt. Ha telefonon sem sikerül kapcsolatba lépnie Önnel, akkor a következő munkanapon ismét megkísérli kiszállítani a csomagot.

Hogyan követhetem a rendelésemet?
A kapcsolat menü pontban található elérhetőségeken lehet érdeklődni.

Kinek és hogyan kell fizetnem?
Jelenleg többfajta fizetési mód közül választhat. A fizetés az áru átvételekor a futárnak készpénzben történik (a megrendelt áru értéke és a csomagküldési díj egyben fizetendő!). Amennyiben a rendelés értékét bankkártyával vagy átutalással egyenlítette ki, ez esetben nem kell semmit sem fizetni a futárnak.

Figyelem! : A csomagban található számla helyességét minden esetben ellenőrizze!

Mit tegyek, ha nem tetszik a megrendelt termék?
Természetesen a megrendelés során élhet a 17/1999. számú Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. A szerződéstől az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, azaz visszaküldheti a terméket. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük.

Figyelem! : A Kormányrendelet szerint ebben az esetben Ön viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával, illetve esetlegesen az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárral kapcsolatban felmerült költségeket.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a belépési azonosítómat, vagy jelszavamat?
A regisztráció menüsornál talál egy „Elfelejtett jelszó” linket. Klikkeljen rá és a megjelenő mezőbe írja be a regisztráláskor megadott e-mail címet! Amennyiben az szerepel adatbázisunkban, úgy azonnal elküldjük Önnek a belépéshez szükséges adatokat! Amennyiben a regisztrációs e-mail címét is elfelejtette, kérjük, hogy regisztráljon újra!

Kapcsolat

Ha bármilyen kérdése lenne, nyugodtan vegye fel felünk a kapcsolatot és kollégáink 24 órán belül válaszolnak üzenetére.

Nem olvasható? Kérjen másik szövege! captcha txt

Gépelje be amire keresni szeretne, majd nyomja meg az Enter gombot